czwartek, 27 marca 2014

Innowacyjna księgowość przekonała mnie

Zastanawiałem się czy mogę samodzielnie prowadzić księgowość. W końcu nie wymaga to posiadania żadnych certyfikatów czy specjalnych kwalifikacji. Znalazłem wfirma kod promocyjny. Przeczytałem, że chodzi o specjalną ofertę promocyjną. Wynikało z niej, że mogę zaoszczędzić czas i pieniądze oraz skorzystam z porady eksperta. Miałem dylemat, którą opcję wybrać.
Do tej pory korzystałem z usług biura rachunkowego. Zastanawiałem się czy w najbliższym czasie nie rozwiązać umowy z obsługującym mnie biurem rachunkowym i odebrać od niego pełnej dokumentacji firmowej. Nie ukrywam, że chodziło mi o cięcie kosztów. 

Przecież księgowość opiera się o powtarzalność, a dotychczasowa dokumentacja podatkowa byłaby dla mnie dobrą wskazówką, w jak samemu dalej prowadzić księgowość. Pomagałem ojcu w rachunkowości jego sklepu, więc wydawało mi się, że dam radę z księgowością swojej firmy.

 Prawo podatkowe ulega zmianie, więc obawiam się, że nie dam rady ze wszystkimi obowiązkami. Zaletą innowacyjnej księgowości dla przedsiębiorców są opracowane i stale aktualizowane schematy księgowe, które wyręczają użytkownika z obowiązku poznawania wciąż zmieniającego się prawa podatkowego. Nad prawidłowością funkcjonowania systemu czuwa zespół profesjonalistów z dziedziny prawa podatkowego, gospodarczego i księgowości. 

 O to mi chodziło. Przekonałem się do tego pomysłu i od tej pory nie myślałem już o prowadzeniu księgowości firmy na własną rękę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz