czwartek, 27 marca 2014

Chcę mieć porządek w firmowych dokumentach

Przedsiębiorca, który prowadzi samodzielną księgowość, musi zadbać o odpowiednie zorganizowanie dokumentacji księgowej. Niestety, nie nadaję się na specjalistę od finansów i rachunkowości. Na szczęście znalazłem kod rabatowy wfirma. W przeszłości zraziłem się do usług biur rachunkowych, dlatego już nie chcę z nimi współpracować.

Rachunki firmy powinny być przechowywane chronologicznie według numerów, a ja jestem strasznym bałaganiarzem, którego irytuje konieczność układania papierów w segregatorach. Mam bałagan w swoim biurku, więc wiem, że samodzielnie nie dam rady prowadzić księgowości przedsiębiorstwa. Papierkowa robota nie jest dla mnie. 

Ponadto dokumentacja księgowa musi być przechowywana w bezpiecznym miejscu i powinna być chroniona przed osobami nieuprawnionymi, a także przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. A to jest dla mnie jednak pewien problem, bo ja muszę się w mojej działalności skupiać na innych rzeczach.. nie mam głowy do chronienia dokumentów itp rzeczy.

Przedsiębiorca ma obowiązek przechowywać dokumenty przez okres co najmniej 5 lat od zakończenia danego roku podatkowego.
Nie należę do odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych osób, zatem nie dam rady zająć się księgowością firmy. Jestem zapracowanym młodym przedsiębiorcom, który ma napięty plan dnia. W związku z tym nie dam rady prowadzić księgowości. Postanowiłem skorzystać z kodu promocyjnego znalezionego w internecie. Księgowość mojej firmy będzie prowadzona na wysokim poziomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz